Fins aquí!

     Avui hem posat punt i final a les classes d'aquest curs 2013-2014. Espere que hàgiu gaudit tant com ho he fet jo. El meu propòsit quan us vaig conèixer ja us vaig dir que era oblidar el vostre passat i treballar per un futur diferent, que esteu apunt d'encetar.

     Vull felicitar a tots aquells que heu superat el curs i als companys dels mòduls voluntaris que han obtingut el títol de l'ESO. Als que no, animar-vos a que continueu estudiant. Si mai necessiteu res ja sabeu que estic a la vostra disposició.


     A partir d'ara cadascú seguirà el seu camí, que espere i us desitge que sigui pujar un altre escaló i aconseguir el títol de l'ESO o el títol de Grau Mitjà.

     Des d'aquest petit racó des del qual m'he adreçat sempre a vosaltres i, abans d'acabar, vull transmetre-vos que sols cal recordar una cosa per a poder aprendre i viure i, perquè no, viure feliç: ningú no us regalarà res però si treballeu i lluiteu per allò que voleu ser, mai us podran parar.

Molta sort a la vostra vida.

Comments

No responses to “Fins aquí!”

Publica un comentari a l'entrada