[MSI] A6: TeamViewer

Com ja hem vist, entre els casos de suport tècnic que podem oferir a un client trobam el cas d'assistència remota. Mitjançant aquesta tècnica, se'ns permet entrar a l'equip de l'usuari que es troba a una altra ubicació física. El més important és que ens evita desplaçaments innecessaris davant avaries que es poden solucionar de manera remota.

Avui provarem una darrera forma d'utilitzar aquesta tecnologia. El programa s'anomena Teamviewer i és gratuït per a usuaris privats.

Passos a seguir

- Entra a la web i descarrega'l.

- Comença la instal·lació. Selecciona l'opció Personal/Non comercial use.




- Finalment trobaràs aquesta pantalla:


Ara haureu de triar la part 1 (en roig) o la 2 (en verd) segons quina cosa voleu aconseguir:

- Part 1: Serveix per permetre l'accés remot. Si sou el client haureu de proporcionar al tècnic el codi que aquí us surt.

- Part 2: Serveix per controlar remotament l'equip del client. Aquí haureu de posar el codi que us proporcioni el client.

Tot seguit et sortirà la consola on pots controlar les connexions que tens amb els clients.


ACTIVITAT

L'activitat que fareu per parelles consistirà en provar el funcionament del programa una vegada vistos tots els mètodes d'assistència. Contesta les següents preguntes:
  
1. Descarrega aquest fitxer i completa la taula amb els avantatges i inconvenients dels diferents mètodes vistos a classe: RealVNC, TeamViewer i l'escriptori remot de Windows.

2. Què és un escriptori remot?

3. Entra a l'ordinador del teu company i posa-li un altre fons d'escriptori.

4. Crea una carpeta a l'escriptori del teu company amb el teu nom.


5. Fes una captura de pantalla i insereix-la al document.
 

Desa la teva tramesa al Moodle.

Comments

No responses to “[MSI] A6: TeamViewer”

Publica un comentari a l'entrada